niedziela, 17 kwietnia 2016

Wiosenna wyprzedaż/wymiana książek!

Moi drodzy, nadeszła wiosna, czas na porządki. 
Zwłaszcza, że powoli znowu kończy mi się miejsce na półkach... 
Tak więc szukam domu dla książek, które u mnie stoją smutne, samotne i nieruszane. 
Podarujcie im nowy dom i nowe życie!

SPRZEDAM LUB WYMIENIĘ


Dying light. Aleja koszmarów - Raymond Benson - cena: 15zł
Niepokoje wychownka Torlessa - Robert Musil - cena: 20zł

* Niepokoje... - okładka twarda, z dodatkową obwolutą 
* obie pozycje stan bardzo dobry


Dziedzictwo mroku - Bree Despain - cena: 18zł (stan bardzo dobry)
Przepowiednia - P.C. Cast - cena: 16zł (stan dobry +)


Numery 2. Chaos - Rachel Ward - cena: 17zł
Statek - Stefan Mani - cena: 15zł

* obie pozycje stan bardzo dobry


Monster High - Lisi Harrison - cena: 15zł
Świat Nocy 1 - L.J. Smith - cena: 17zł

*obie pozycje stan bardzo dobry


Leokadia w Krainie Czarów - Agata Agnieszka Włodarczyk - cena: 15zł
Dziewięć żyć Chloe King. Upadła - Liz Braswell - cena: 15zł

*obie pozycje stan bardzo dobry


Wróg - Charlie Higson - cena: 15zł (stan dobry)
Lewa ręka Boga - Paul Hoffman - cena: 18zł (stan bardzo dobry)

W ceny książek została wliczona przesyłka listem poleconym według cennika poczty polskiej. 
W przypadku zakupu większej ilości książek cena do negocjacji
...choć negocjować można zawsze. ;)

KONTAKT: paticzova989@interia.pl
Facebook

2 komentarze:

  1. Sama ostatnio zrobiłam 3 kupki: książki do oddania do biblioteki, książki do schowania w szafie gdzieśtam i książki do sprzedania, choć jeszcze nie wiem, gdzie to zrobię. Ale nie powiem, by były w śród nich jakieś świetne pozycje, bo tych po prosu się nie pozbędę ;D Powodzenia w znajdywaniu dla nich domów!
    drewniany-most.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja aktualnie sama nie mam miejsca na półkach więc z Twojej oferty niestety nie skorzystam, ale chętnie podrzuce linka do tego posta kilku osobom. Może one się skuszą :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie~ Nataliaaa
    happy1forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Drodzy Czytelnicy! Zostawcie po sobie ślad w postaci komentarza - każdy jest dla mnie motywacją do dalszej pracy. Dziękuję :)

Podzielcie się również linkami do własnych blogów, chętnie tam zajrzę :)