poniedziałek, 22 września 2014

Róbcie, co chcecie... Czyli KONKURS!

 Dokładnie 13 lipca 2013 roku wprowadziłam w czyn swoje postanowieniu o założeniu bloga. Przegapiłam pierwsze urodzinki, ale nawet nie próbujcie się dziwić: taki już mój urok, że głowy do dat nie mam, jeśli nie mówimy o datach historycznych. No a, co tu kryć, utworzenie Drugiej Nibylandii chwilą historyczną nie było... Chyba. :D
 W każdym razie z okazji roczku mojego dzieciątka organizuję konkurs!

Zadanie konkursowe...
...jest banalne. Jakie? Otóż tytuł wyjaśnia wszystko: RÓBCIE, CO CHCECIE, byle mnie, szanowną autorkę Niewolnicy (A.M. Chaudière) oraz autora Arlin (Adrian Atamańczuk)  przekonać, że to właśnie Wy powinniście otrzymać książkę. 

  •  Namalujcie nam obrazek, wyślijcie selfie swojej uśmiechniętej twarzyczki i ulubionej książki, napiszcie dla nas bądź dla książek wiersz miłosny... Co Wam się zamarzy i co Wam w duszy gra! Może być erotycznie, z czarnym humorem (który uwielbiam), a i groźby wchodzą w grę. No wiecie... Jak nie dostanę tej książki, to pójdę się powiesić. *sugerując się tytułem nagrody* Ale krzywdy czynić sobie nie wolno, bo potem na nas będzie! :P
Odpowiedzi proszę wysyłać na: paticzova989@interia.pl*

*w tytule wiadomości proszę wpisać "Szubienicznik" oraz dołączyć swoje imię i nazwisko, ewentualnie nick, pod jakim obserwujecie bloga.


Regulamin konkursu:

  • Organizatorem i fundatorem nagród jestem ja, autorka bloga Druga Nibylandia, oraz A.M. Chaudiere, autorka Niewolnicy.
  • Nagrody wysyłam tylko na terenie Polski.
  • Konkurs trwa od 22.09.2014r. do 13.10.2014r. Jeżeli do trzech dni od wyłonienia zwycięzcy nie uzyskam jego adresu, zostanie wybrany inny szczęśliwiec. Wyniki konkursu ogłosimy do tygodnia od zakończenia konkursu.
  • Książkę zgarnia tylko jedna osoba, ale niespodziankę... Każdy, kto podbije nasze serce!
  • Jeżeli nie zgłosi się co najmniej 10 osób, konkurs zostanie unieważniony. (po jakimś czasie wznowię go w innej formie)
  • Byłoby nam bardzo miło, gdyby uczestnicy polubili fanpage Drugiej Nibylandii (będą się na nim ukazywać wszelkie informacje dot. konkursu) oraz strony naszych jurorów: AtamańczukChaudière :)
  • Osoby posiadające bloga i biorące udział w konkursie, prosiłabym o umieszczenie poniższego baneru na swoim blogu:



POWODZENIA!
~Wasylisa & Ann & Adrian

A gdyby ktoś zastanawiał się, czy warto... Odsyłam do recenzji: klik :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drodzy Czytelnicy! Zostawcie po sobie ślad w postaci komentarza - każdy jest dla mnie motywacją do dalszej pracy. Dziękuję :)

Podzielcie się również linkami do własnych blogów, chętnie tam zajrzę :)