środa, 12 lutego 2014

Lubi, szanuje... kota!


PREMIERA
18 LUTEGO 2014.

Dla Hanki, świeżo upieczonej absolwentki dwóch fakultetów, przeprowadzka do odziedziczonego po ciotce mieszkania w Warszawie jest jak złapanie Pana Boga za nogi.
Tymczasem szybko okazuje się, że wraz z mieszkaniem w spadku przyjęła Hanka głośne sąsiedztwo agencji towarzyskiej (dyskretnie nazywanej „salonem masażu”), a o pracę w Warszawie wcale nie jest tak łatwo. Pewnego dnia dziewczyna dostaje wreszcie zaproszenie na wymarzoną rozmowę i rozpoczyna pracę w agencji reklamowej jako... wysoce wykwalifikowana sprzątaczka. Wkrótce potem przystojny szef prosi ją o pomoc w pewnej kompletnie zwariowanej sprawie, w wyniku czego Hanka (zupełnie niespodziewanie) trafia na podwarszawskie salony.

Czy w tętniącej życiem stolicy, gdzie wszystko jest na wczoraj, znajdzie wreszcie stabilizację, szczęście i miłość?
I czy któryś ze spotkanych na ścieżce jej oryginalnej kariery mężczyzn okaże się tym jedynym?


 O książkowej akcji dla blogerów z Kiciusiem w tle dowiedziałam się od pewnego Optymisty... Którego jedni z Was już znali, inni właśnie poznają. :D

 Ostatnimi czasy przekonałam się do romansów, więc w akcji postanowiłam wziąć udział. Zwłaszcza że wielkimi krokami nadchodzą walentynki, a jak najlepiej uczcić ten dzień, jeśli nie romantyczną książką? Bibliofile mają to do siebie, że nigdy nie są sami - zawsze mają ze sobą jakąś literacką postać, tak więc... Jeśli realna druga połówka nie chce Wam sprezentować Kiciusia, sprezentujcie go sobie sami, bo zapowiada się naprawdę niezła lektura!

2 komentarze:

  1. Mam nadzieję, że książka przypadnie do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że nie wiedziałam, bo lektura wydaje się być fajna ):

    OdpowiedzUsuń

Drodzy Czytelnicy! Zostawcie po sobie ślad w postaci komentarza - każdy jest dla mnie motywacją do dalszej pracy. Dziękuję :)

Podzielcie się również linkami do własnych blogów, chętnie tam zajrzę :)