czwartek, 11 grudnia 2014

Prezentujemy...

 Jak święta, to na bogato! Prezenty robić swoim bliskim, sobie, a nawet dla bloga sprezentować logo... Sęk w tym, że dla mnie "takie rzeczy" to wyższy poziom czarnej magii (prawie jak matematyka), więc trzeba było zwrócić się do kogoś o pomoc. Z ową pomocą przyszła mi Sonia Wiśniewska, pisarka i grafik w jednej osobie.
<klik>
  Z tego też miejsca kolejny raz pragnę podziękować autorce za fantastyczne logo ♥ 

Ale w czym rzecz? O co chodzi?
Ano jako dziewczyna, nie mogę się na nic zdecydować, bo wersje kolorystyczne są 3. I w tym momencie do akcji wkraczacie Wy: zostawiacie w komentarzu swój głos na tę wersję, która Waszym zdaniem powinna reprezentować Drugą Nibylandię.
Przy okazji, kompletnie spontanicznie, postanowiłam, że z osób, które zagłosowały, wylosuję jednego szczęśliwca i podaruję mu książkę J. Piekary pt. Szubienicznik. Falsum et verum :)
Tak więc do dzieła!


1.

2.
3.

Regulamin:
1. Organizatorem akcji jest autorka Drugiej Nibylandii.
2. Głosowanie trwa do 17.12.2014r.
3. Jedna osoba może oddać jeden głos, wpisując w komentarzu numer bądź kolor logo, które uważa za najatrakcyjniejsze. Proszę także o podanie swojego maila (oraz imienia, jeżeli komentuje się anonimowo), by w razie wygranej móc skontaktować się ze zwycięzcą. (jeśli wygrany w ciągu 3 dni nie poda mi danych do wysyłki, zostanie wylosowana kolejna osoba)
4. Byłoby wskazane polubić mój fanpage lub dodać blog do obserwowanych, aby nie przegapić ogłoszenia wyników.
5. Ogłoszenie wyników nastąpi do 3 dni od zakończenia głosowania.
7. Książkę wysyłam tylko na terenie Polski.
8. Zastrzegam sobie możliwość zmiany regulaminu akcji.

Jestem pewna, że autorce wyżej zaprezentowanych grafik byłoby bardzo miło, gdybyście polubili także jej stronę na facebooku, gdzie znajdzie inne świetne prace, które wykonała: Mój Świat Wyobraźni ~Sonia Wiśniewska =)

PS Wasze opinie na temat logo jak najbardziej mile widziane! :))

6 komentarzy:

  1. mi najbardziej podoba się to szare <3
    e-mail: nati16091999@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  2. nr 1 jest najlepszy ^^
    dorota01724@buziaczek.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Różowe logo jest najlepsze :)
    radoslaw.hucko@spoko.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Najładniejsze jest drugie, ale do kolorystyki bloga i szablonu bardziej pasuje pierwsze, więc chyba na te bym postawiła :)
    email: lafee2702@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak tylko zobaczyłam te loga (bez czytania postu) stwierdziłam, że najbardziej podoba mi się to szare :3
    e-mail: 19orka99@gmail,com
    PS. W punkcie 7 chyba powinno być Polski. Chyba chciałabyś to wiedzieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. 1 bez wątpliwości i to logo też najbardziej pasuje do tego szablonu :)
    e-mail: tygrybylka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

Drodzy Czytelnicy! Zostawcie po sobie ślad w postaci komentarza - każdy jest dla mnie motywacją do dalszej pracy. Dziękuję :)

Podzielcie się również linkami do własnych blogów, chętnie tam zajrzę :)