poniedziałek, 5 sierpnia 2013

Versatile Blogger

 Do The Versatile Blogger nominowała mnie ZŁODZIEJKA KSIĄŻEK, za co bardzo, ale to bardzo jej dziękuję! Wiedz, że Cię uwielbiam! :D

ZASADY:

1. Podziękować nominującemu na swoim, tudzież jej/jego blogu.
2. Ujawnić siedem faktów o sobie.
3. Nominować siedem blogów, które Twoim zdaniem na to zasługują.
4. Poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów.


7 FAKTÓW O MNIE:

1. Nazwałam swojego psa imieniem diabła z książki "Ja, diablica" [Azazel]
2. Skończyło mi się miejsce na regale z książkami i muszę znaleźć nowe. Trudno mi się do tego zabrać.
3. Uwielbiam pisać opowiadania i w przyszłości chciałabym zostać pisarką.
4. Kocham Rosję (nie tylko za czasów cara).  Marzę o zamieszkaniu w tym kraju.
5. Uwielbiam motocykle, wojsko i tym podobne mało dziewczęce sprawy.
6. Będąc dzieckiem, nie pragnęłam zostać księżniczką, lecz zawodowym żołnierzem. 
7. Z całego serca nie znoszę letnich upałów; najbardziej odpowiadają mi syberyjskie mrozy. 


NOMINUJĘ:

Ponoć zasady są po to, żeby je łamać, więc ja nominuję tylko dwa blogi. Ach, jaka ja zbuntowana! :P

Smell of Books
Recenzje dobrych książek

3 komentarze:

Drodzy Czytelnicy! Zostawcie po sobie ślad w postaci komentarza - każdy jest dla mnie motywacją do dalszej pracy. Dziękuję :)

Podzielcie się również linkami do własnych blogów, chętnie tam zajrzę :)